Formularz zgłoszeniowy

Kalendarz


« November 2020 »
Mo Tu We Th Fr Sa Su
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

AUDYT JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA FARMACEUTYCZNEGO SYSTEMU JAKOŚCI – TEORIA I PRAKTYKA

Wykładowca:Katarzyna Miśkiewicz – absolwent Politechniki Rzeszowskiej, Wydział Technologii Chemicznej, studia podyplomowe z Farmacji Przemysłowej na UJ w Krakowie oraz z Zarządzania Jakością na WSZ w Warszawie.

Od 2006 roku do dnia dzisiejszego Specjalista Zapewnienia Jakości w firmach farmaceutycznych, m.in. Koordynator ds. odchyleń, zarządzający procesem odchyleń jakościowych oraz CAPA, zarządzający szkoleniami GMP, audytami. Współtworzyła w organizacji operacyjnego zapewnienia jakości, była opiekunem zakładu produkcyjnego ze strony Zapewnienia Jakości, nadzorując przestrzeganie wymagań GMP, dokonywała oceny jakościowej dokumentacji procesu wytwarzania w ramach przygotowania do zwolnienia serii do obrotu. Wieloletnie doświadczenie praktyczne w branży farmaceutycznej.

Program szkolenia:
1. Wymagania dla Audytorów – norma ISO
2. Jak zostać Audytorem – kwalifikacje na Audytora GMP
3. Techniki i metody prowadzenia audytu
4. Cel audytów jakości
5. Rodzaje audytów jakości
6. Planowanie audytów

  • analiza ryzyka podczas przygotowywania harmonogramu audytów

7. Proces audytu

  • przygotowanie planu audytu
  • przygotowanie listy pytań kontrolnych
  • przygotowanie zespołu audytującego
  • spotkanie otwierające
  • przeprowadzenie audytu
  • spotkanie zamykające
  • raport z audytu
  • klasyfikacja niezgodności

8. Działania CAPA i ocena efektywności
9. Warsztaty

  • symulacja audytu – audyt systemu jakości
  • opracowywanie listy pytań kontrolnych.

Cena: 900 zł netto + 23% VAT. Uczestnicy w dniu szkolenia otrzymują fakturę z 14-dniowym terminem płatności.

Firmom, które zgłaszają udział dwóch lub więcej osób udzielany jest rabat w wysokości 30% za drugą oraz kolejną osobę.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, śniadanie i obiad, przerwy kawowe.